2020-2021 оқу жылындағы мектептегі тәрбие жұмысының жоспары
Тәрбие жұмысының мақсаты:
Мақсаты -«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея оқушылардың бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана-сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіретін білімді де білікті ұрпақ тәрбиелеу; -Әлеуметтік жобаларға деген қызығушылықты арттыру; -Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстарды жандандыру; -Оқушыларда көшбасшылық дағдыларын қалыптастыру. |
Міндеттері:
Оқушыларда: -ҚР мектеп оқушыларына патриоттық тәрбие беру тұжырымдамасын пайдалану, азаматтық- патриоттық сананы қалыптастыру; -Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың ҚР халықына жолдауын басшылыққа алу; -«Бала құқықтары»туралы Конвенцияны іске асыру; -ҚР Конституциясын басшылыққа алып құқықтық сананы қалыптастыру және дамыту; -ҚР «Білім туралы заңын» іске асыру бағдарламасын жалғастыру; -өмірдің ең жоғарғы құндылықтарын, олардың адамдар арасындағы қарым-қатынастағы көрінісін; -жалпы адами және ұлттық құндылықтар мен шындыққа негізделген адамның лайықты өмірі (адалдық,құрмет,парасаттылық); -өз әрекеттері үшін жауапкершілік; -оқу және зерттеу, ақпаратпен жұмыс істеу және сын тұрғысынан, проблемаларды шешу, қарым-қатынас және ынтымақтастық, тиісті деңгейде үш тілді пайдалану түсінігін қалыптастыру. Оқушыларды: -адамдарға, әлеуметтік оқиғаларға эмоциялық жанашырлықпен қарау жағдайларына; -даму және өмірде өзін-өзі таныту тәсілі ретінде зерттеу-шығармашылық қызметіне; -өзін-өзі басқару істерінде белсенді қызметке тарту, Олар: -қоғамдық даму мәнмәтінінде лайықты өмір сүрудің құнды болашағын туғызуға; -өмірде жетістікке қол жеткізу үшін өзін-өзі реттеуді, тұрақты мінез-құлықты, өзін-өзі жетілдіруді қалыптастыруға; -өзінің жан дүниесін, басқалармен байланысын, өзінің ел және адамгершілік үшін миссиясын ұғынатын әрбір оқушының ерекшелігін дамытуға ықпал ету. құндылықтарды жинаған, өз өмірі мен іс-әрекетіне жауап бере алатын, өз өмірінің қажеттілігін түсінетін, оқу мен зерттеу, ақпаратпен жұмыс істейтін және сын тұрғысынан ойланып өмірде жетістікке қол жеткізу.
|
Күтілетін нәтиже:
Оқушыларда: -өмірдің ең жоғарғы құндылығын түсінетін, бойында жалпы адами және ұлттық құндылықтарды сіңірген, өзін-өзі реттейтін,тұрақты мінез-құлықты,жан дүниесі бай, өзінің ел және адамгершілік үшін миссиясын түсінетін тұлға қалыптасады. |
Қыркүйек
Мерзімі |
Әкімшілік ұйымдастыру жұмыстары |
Оқушылармен өткізілетін жұмыстар |
Тәрбие жұмысының бағыттары |
Ата– аналармен өткізілетін жұмыс |
Тәрбие ісін педагогикалық мәліметтік методикалық жағынан қамту |
Қоғамдық ұйымдармен жүргізілетін жұмыстар |
Мектепішілік бақылау мен басқару |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта
|
Тәрбие жұмыстарын жоспарлау жұмыстарына байланысты сынып жетекшілерге семинар өткізу. Ж: ТЖО
|
«1қыркүйек - Білім күніне» арналған жиын өткізу, 1-8 сыныптарда «Абай Құнанбаев 175 жыл!» тақырыбында білім сабақтарын өткізу Ж: ТЖО
Ж: тәлімгер «Денсаулық сабақтары» аудандық денсаулық фестиваліне қатысу Ж: дене шынықтыру пән бірлестігі
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты |
Оқушылардың үйлеріне бару, ата–аналарымен әңгімелесу, тұрмысы ауыр, қолайсыз жанұяларды анықтау Ж: сын жет, Психолог. Әлеуметтік педагог «Толағай» отбасылық сайысы 5-сыныптар Ж:тәлімгер
|
Оқушылардың әлеуметтік педагогикалық паспортын жасау Сынып жетекшілер
|
Қоғамдық ұйымдардың іс-шара жоспарын құру ( «Жас ұлан», «Жас қыран ») Ж: ТЖО, Тәлімгер |
Педагогикалық кеңес 29.08.20ж
Комиссия отырысы Тұрмысы төмен отбасы жайлы 03.09.20ж
|
ІІ апта 5-10 |
Сынып жетекшілердің тәрбие жоспарын тексеріп, мектеп директорының бекітуіне ұсыну Жауапты: ТЖО
|
Мектепішілік ерекше назарда ұсталатын оқушылардың есебін алу дейін Ж: ТЖО «Қауіпсіз мектеп» акциясы (1-8сыныптар) Ж: сын.жет.
«Денім сау болсын десең...» аудандық емхана, СӨС кабинеті мамандарымен кездесу
«Мұрагер» шаңырағы «Отан отбасынан басталады» іс-шарасын бекіту.
|
Құқықтық тәрбиесі
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты
Отбасы тәрбиесі |
Барлық сыныптарда оқушылр мен ата – аналар жиналысын өткізу. Ж: сын жет Апта ішінде дейін |
Сынып жетекшілерінің паспортын, диагностикалық картасын жасау. Ж: ТЖО, сын жет |
Оқушылардың өзін - өзі басқару ұйымын құру, белсенділерін сайлау. Мектепішілік шаңырақ топтарының жетекшілерінің отырысы. Ж: ТЖО,тәлімгер
|
|
ІІІ апта 12-17 |
«Көп оқып, көп білуге ұмтыл!» (100 кітап) жобасының көрмесі Ж: кітапханашылар
|
|
Рухани- адамгершілік тәрбиесі
|
Мектепішілік ата – аналар жиналысы 1. Өткен оқу жылының қорытындысы мен жаңа оқу жылының міндет-тері. 2. Жасөспірімдер ара-сындағы қылмыс пен құқық бұзушылықтың алдын алу. 3. Ата-ана комитетінің құрамын сайлау Ж: ТЖО |
|
|
Мектепішілік есепте тұратын оқушылардың есебін алу. «Адал ұрпақ» клуб оқушыларының отырысы. |
ІҮ апта 19-24
|
«Түнгі ауыл» рейд ұйымдастыру |
Тілдер мерекесіне байланысты «Туған тілім тұғырым!» тақырыбында апталық өткіз
«Тәрбие- тал бесіктен» ардагерлермен кездесу кеші
|
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
|
|
|
- |
Директор жанында ғы отырыс. |
Ү апта 26-30 |
«100 ән» жобасы |
«Өнерлі өрге жүзер» жас өнерпаздармен сыр-сұхбат Ж: «Зерде» шаңырағы |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
|
|
«Мектепке жол» акциясын қорытындылау.. Ж: педагог
|
|
|
Қазан
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 1-08 |
Сыныптардағы спорт секциялары мен үйірмелерге қатысатын оқушылардың есебін алу Ж: ТЖО, сын. жет
|
«Қарттарым- қазынам » 1 қазан- қарттар күніне мерекелік кеш өткізу.
Ж: «Жас Ұлан» ұйымы
«Мерейің үстем болсын, ұстазым!» атты тәрбие сағаты
|
Ұлттық және рухани- адамгершілік тәрбиесі |
|
|
«Жақсылыққа жаным құштар» мүмкіндігі шект Ж: « Шаңырақ» шаңырағы
Ұстаздар күніне орай қоғамдық ұйымдар мен аудандық іс шараға қатысу |
Оқушылардың сабаққа қаты-суын, айлық қорытындысын шығару
|
ІІ апта 10-15 |
«1-5 сынып оқушыларының жас ерекшеліктеріне байланысты сынып жетекшілерге кеңес беру» Дөңгелек үстел
|
Шаңырақ жетекшілерінің отырысы: Жауапты: Тәлімгер
|
Құқықтық тәрбие
|
|
Оқушылардың сабаққа қатысу журналының жүргізілуін бақылау |
«Діннен адастыратын ағымдар» ақпарат беру 8 сыныптар |
Мектеп оқушыларының күнделіктерінің ұсталуын тексеріп шығу |
ІІІ апта 17-22
|
|
«Біз ұйымшыл отбасымыз» отбасылық сайысын өткізу
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты |
|
Тәрбие жұмыстарының нормативтік құжаттарын реттеу Ж: ТЖО
|
Оқушылардың сабаққа қатысуын бақылау. Қатысу журналының жүргізілуін бақылау.
|
5,6- сыныптар-дағы тәрбие жұмысының жүру барысын тексеру. |
ІҮ апта 24-31 |
Оқушылардың күзгі каникулы күндерінің іс-шаралар жоспарын жасап және бекіту |
«100 кітап» жобасы Ж: кітапханашылар «Күз кереметтері» көрме өткізу. 8- сыныптар Ж: тәлімгер, сын. жет.,
|
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
Ата-аналарды сабақтарға қатыстыру «Сын тұрғысынан ойлау әдісі арқылы оқушылардың сыни көзқарастарын қалыптастыру» ашық есік күнін өткізу
|
Сынып жетекшілердің тоқсандық қорытындыларын жинақтау Ж: ТЖО
|
|
|
Қараша
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 1-5 |
« Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы» тақырыбында сынып жетекшілер семинары Ж: ТЖО Сынып жетекшілер
|
Жасөспірімдер инспекцисымен бірлескен құқықбұзушылықтың жәни діни-экстремизмнің алдын алу мақсатында сыныптарда түсінік жұм-н жүргізу, қолхаттар алу Ж: 3-8-сынып жетекшілері
Ж: сынып жетекшілер
|
Құқықтық тәрбие
Отбасы тәрбиесі
|
Барлық сыныптарда ата-аналар жиналысын өткізу Ж: сын. жетекшілер Апта ішінде
Мектепішілік ата – аналар жиналысы 1. І оқу тоқсанының қорытындысы 2. Жасөспірімдер ара-сындағы қылмыс пен құқық бұзушылықтың алдын алу.
|
Сынып жетекшілерінің тоқсандық жұмыстарына талдау жасау Ж: ТЖО
|
|
7,8- сынып-тардағы оқушылар дың тәрбие жұмысы ның жүру барысын тексеру |
ІІ апта 7-12 |
|
«Жастар эксремизмге қарсы!» тақырыбында стол теннисінен мектепішілік турнир ұйымдастыру. «Жауқазын» шаңырақ. Ж: ТЖО,
|
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты
|
Ата-аналар кеңесінің отырысын өткізу. 1. Мектепішілік есепке алынған балалармен, олардың ата-аналарымен жұмыс Ж: психологтар.
|
Салауатты өмір салты орталығының шараларына сынып жетекшілерді қатыстыру, тәжірибе алмасу. Ж: ТЖО Апта ішінде |
Аудандық кәмелетке толмағандар бөлімінің полиция бөлімімен байланыс жасап, құқық бұзушылықтың алдын алуға байланысты пікір алысу Ж: ТЖО
|
Оқушылар-дың күнделік терінің жүргізілуін тексеру |
ІІІ апта 14-19 |
«Менің ең жақсы қасиеттерім» 1-5 сынып арасында тренинг
|
Сауалнама «Сен өз құқығыңды білесің бе?» Ж:Психологтар
|
Құқықтық тәрбие |
«Біз ұйымшыл отбасымыз!» отбасылық сайысы Ж: дене тәр бірлестігі, 7-сынып жетекшілері
|
|
Мектептегі спорт үйірмелерінің жұмысына талдау жасау Ж: ТЖО
|
|
ІҮ апта 21-30 |
«Бір ел-бір кітап» аясында кітабы бойынша поэзиялық эстафета өткізу Ж:кітапханашылар |
1 желтоқсан - СПИД-ке қарсы күрес күніне байланысты іс –шаралар жоспарын жасап бекіту. Ж: ТЖО,
«АИТВ/ЖИТС - қауіпті дерт» Салауатты өмір салты орталығы мамандарын қатыстыра отырып дөңгелек үстел өткізу
|
Отбасы тәрбиесі
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты |
«Қазақ қыздары кеше, бүгін, ертең...» – ток-шоуы «
Ата-аналарды мектепішілік тәрбиелік шараларға қатыстыру (апта бойы) |
- |
|
Оқушылар дың сабаққа қатысуын, айлық қорытындысын шығару |
Желтоқсан
1 |
2 |
3
|
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 2-10 |
16 желтоқсан -Тәуелсіздік күніне орай іс-шаралар жоспарын бекіту Ж: ТЖО
|
«1 – желтоқсан Дүние жүзілік СПИД – ке қарсы күніне» байланысты «ЖИТС – қауіпті дерт» атты тақырыпта жазба жұмыстарын алу, тәрбие сағаттарын өткізу. Ж: ТЖО, сын. жет. (Апта бойы) |
Дене тәрбиесі салауатты өмір салты |
«Отбасындағы кикілжіңнің балаларға әсері» Ж: психолог
|
Пән үйірмелерінің жұмысын |
Аудандық наркология-лық орталықпен байланыс жасау Ж: ТЖО
|
9- сынып-тардағы тәрбие жұмысының жүргізілуі Ж: ТЖО
|
ІІ апта 12-17 |
«Желбіресін Тәуелсіздік байрағы» Тәуелсіздік күніне орай көрме Ж: кітапханашылар |
«Елімнің бақытын тербеткен-Тәуелсіздік» атты тәуелсіздік күніне байланысты мерекелік кеш өткізу Ж: «Зерде» шаңырағы
«
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
Үйден оқытылатын балалардың ата-аналарымен пікірлесу Ж: психологтар
|
- |
|
Спорттық секциялардың есебін алу Ж: ТЖО
|
ІІІ апта 19-24 |
Сынып жетекшілерден оқу жылының бірінші жарты жылдығындағы атқарылған жұмыстардың қорытынды есебін алу |
|
Рухани – адамгершілік тәрбиесі |
Ерекше назарда ұсталатын, мектепшілік есепте тұратын оқушылардың ата-аналарымен пікірлесу. Ж: ТЖО. Апта ішінде |
|
«Жан жылуы» мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған қайырымдылық акциясы Ж: «Балапан» шаңырағы |
|
ІҮ апта 26-31 |
Оқушылардың қысқы демалыс күндерінің іс-шаралар жоспарын жасап бекіту Ж: ТЖО
|
Жаңа жыл мерекесін қарсы алу
(1-4 сыныптар)
(5-8 сыныптар)
|
Көркем-эстетикалық тәрбие |
Жаңа жылдық ертеңгілікке ата – аналарды қатыстыру Ж: сын. жетекшілері
|
Сынып жетекшілерінің І - жарты жылдықтағы есебіне талдау жасау Ж: ТЖО
|
|
Директор жанындағы кеңес 1.Сынып жетекшілерінің І жарты жылдық бойынша есебі
|
Қаңтар
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 4-8 |
Сынып жетекшілерінің отырысын өткізу
Ж: сын.жетекшілер
06.01.2019ж |
Қысқы каникул күндерінің іс-шаралар жоспарна сәйкес жұмыстар жүргізу Ж: ТЖО, сын жет., д/ш пәні мұғалімдері
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие
Құқықтық тәрбие |
Мектепішілік ата – аналар жиналысын өткізу 1. 2020-2021 оқу жылының бірінші жарты жылдығының қорытындысы 2. Оқушылар арасындағы діни экстримизм мен ласкестіктің алдын алу, нашақорлық және есірткі бизнесіне қарсы күрес бағдарламалардың орындалу барысы
«
|
Сыныптың тәрбиелік деңгейін қалыптастыру жұмыстары туралы мәлімет жинау Ж: ТЖО
|
|
|
ІІ апта 9-14 |
|
«Дұрыс тамақтана білеміз бе?» 1-4 сыныптар Ж: «Балапан», «Қыран» ұйымы
|
Дене тәрбиесі салауатты өмір салты
|
|
- |
- |
|
ІІІ апта 16-21 |
|
«Өнерге әркімнің де бар таласы» өнер адамдарымен кездесу кеші 19.01.2019ж «Бұқаралық ақпарат құралдарының жасөспірімдерге әсері» дөңгелек үстел Ж: кітапханашылар
«Темекінің зиянды әдеттері» (дөңгелек стол) Ж:наркобекет жетекшісі 20.01.2020ж |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
Дене тәрбиесі салауатты өмір салты
|
|
Ерекше назарға алынған оқушылардың тәртібін қайта қарап, тізімге алу Ж: психологтар .
|
Аудандық жол полициясы қызметкерлерімен пікір алысу өткізу Ж: ТЖО
|
8-сынып тарда тәрбие сағаттары ның жүргізілуін бақылау |
ІҮ апта 23-31 |
- |
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Ата – аналарды сабаққа қатыстыру Ж: пән мұғаілмдері (апта бойы) |
|
- |
|
Ақпан
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 1-4 |
Мектеп психологтарының сыныптардағы жеке оқушыларға жүргізген зерттеу жұмыстарының қорытындысы Ж: психологтар 04.02.2020ж |
«Әлеуметтік желілердің тиімділігі» пікірталас Ж: «Зерде» шаңырағы |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
|
|
|
|
ІІ апта 6-11 |
|
Оқушыларды мамандыққа баулу апталығын өткізу.
«Зерде» шаңырағы
.
зерде шаңырағы
|
Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие |
Оқушыларға кәсіптік бағдар беру барысында ата-аналармен кездесу Ата-аналарды мектепте өтетін шараларға қатыстыру Ж: сын. жетекшілер (Апталық барысында) |
|
Орталық кітапханамен байланыс жасау Ж: кітапха-нашы
|
5- сынып тарда тәрбие жұмысының жүру барысын тексеру |
ІІІ апта 13-18 |
Сынып жетекшілерінің партфолиосын толықтыру Ж: сын. жетекшілер Апта бойы |
«Ауған жеріндегі аласапыран күндер» тақырыбында Ауған соғысы ардагерлерімен кездесу кешін өткізу
|
Қазақстандық патриотизм мен азаматтық тәрбие
|
Үйден оқытылатын балалардың ата-аналарымен пікірлесу Ж: психолог |
- |
|
|
ІҮ апта 20-28 |
|
«Поэзия әлемінің қыраны» М.Мақатаевтың өмірі мен шығармашылығына арналған поэзия кеші Ж: кітапханашылар
|
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие
|
«Тұлға қалыптастыруда АКТ-ның ролі» ашық есік күнін ұйымдастыру
|
- |
- |
|
Наурыз
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 1-4 |
8 наурыз мерекесінің іс-шара жоспарын бекіту Ж:
|
«Жеңгесі жақсы қандайды ...» қыздар мен жеңгелер байқауын өткізу
|
Ұлттық тәрбие |
Аналарды мерекелік шараға шақыру Ата – аналарды көктемгі көгалдандыру жұмыстарына тарту |
|
|
Мектепішілік есептегі балалармен жүргізілген жұмыстар қорытынды сы
|
ІІ апта 6-11 |
Сынып жетекшілер секциясының отырысын өткізу. Ж: бірлестік жетекшісі |
«Аналарға тағзым етейік...» атты мерекелік кеш өткізу
Оқушыларды көше тазалығына үлес қосуға шақыру Ж: сын жет (аптаның сенбі күндері)
|
Рухани – адамгершілік тәрбиесі
Экологиялық тәрбие
|
«Тербелген татулықтың бесігінде» атты жанұялық сайыс өткізу. Ж: тәлімгер.
|
|
«Біз бәріміз біргеміз!» мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған қайырымдылық акциясы Ж: «Мұрагер» шаңырағы
|
Оқушылар-дың күнделікте-рінің жүргізілуін тексеру Ж: ТЖО Апта бойы |
ІІІ апта 13-18 |
22 наурыз мерекесінің іс шара жоспарын бекіту Ж: ТЖО
|
«Наурыз - думан » атты мерекелік кеш өткізу Ж; ТЖО |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
«Мен баламмен мақтанамын» Ж: психолог
|
|
Шаңырақ жетекшілерімен кездесу Ж: тәлімгер
|
|
ІҮ апта 20-25 |
Көктемгі каникул күндерінің іс-шаралар жоспарын бекіту Ж: ТЖО
|
«Қаладағы 1 апта» әлеуметтік жобасы 8- сыныптар Ж: тәлімгер |
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі |
Мектепішілік ата – аналар жиналысын өткізу Ж: ТЖО
|
|
Оқушылар үйінің шаралары- на қатысу Ж: тәлімгер Каникул күндері |
Мектеп психологтарының жұмысын бақылау Ж: ТЖО
|
27-31 |
«Үздік сынып жетекшісі – 2021» байқауын өткізу Ж: ТЖО |
100 кітап акциясы аясында «Ақылдың сөнбейтұғын шамшырағы» 5-91 сынып оқушыларының апталығы |
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
|
|
|
Сәуір
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 1-8
|
Сынып жетекшілердің тәрбие сағаттарына қатысу Ж: ТЖО (апта бойы)
|
100 кітап акциясы аясында «Кітап-білім бұлағы!» тақырыбында 1-4-сынып оқушылары арасында апталық өткізу Ж: кітапханашылар
|
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбие
|
|
|
МАИ қызметкерлерімен байланыс Ж: ТЖО (Апта ішінде) |
5- 7сынып тағы жүргізілген тәрбие жұмысы ның қорытындысын тексеру |
ІІ апта 10-15 |
|
«12 сәуір-ғарышкерлер күні» көрме Ж: Кітапханашылар. |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
Мектепішілік есепте тұратын оқушылардың ата-аналарымен пікірлесу Ж: ТЖО |
Сынып жетекшілер портфолиосының көрмесін ұйымдастыру Ж: ТЖО |
Оқушылар үйімен байланыс Ж: тәлім-гер |
Қоғамдық ұйымдар жұмысы ның қорытындысы |
ІІІ апта 17-22 |
Мектеп шағын ауданын-дағы ардагерлерге құрмет көрсету көмек ұйымдастырудың іс-шарасын бекіту Ж: тәлімгер
|
«Никатиннің зардабы» дөңгелек стол. Ж: наркобекет жетекшісі
Ж: психолог
« |
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты
Құқықтық тәрбие |
Ата-аналарды мектептегі тәрбиелік шараларға қатыстыру Ж: сын. жетекшілер (апта бойы) |
- |
«Жас ұлан» ұйымының есеп беру кеші. Ж: тәлім-гер (апта ішінде) |
|
ІҮ апта 24-29 |
1 мамыр- Қазақстан халықтарының бірлігі күні мерекесіне іс-шаралар жоспарын жасап бекіту Ж: ТЖО
|
Шаңырақ жетекшілерінің отырысын өткізу. Ж: тәлімгер
|
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
|
Мектеп ауласында сенбілік ұйымдастыру Ж: ТЖО, сын. жет.
|
|
|
Мамыр
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 2-6 |
Ұлы Жеңістің 73 жылдығына байланысты іс-шаралар жоспарын жасап бекіту.
|
«Қазақ елі – достықтың мекені» атты мерекелік кеш өткізу. Ж: «Қыран», «Зерде» шаңырақтары
«Сап түзе, жас ұлан!» атты әскери спорттық сайыс
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
|
Буклеттер жасау |
|
|
ІІ апта 8-13 |
Сынып жетекшілердің отырысы. Ж: ТЖО |
Ұлы Отан соғысының 76-жылдық мерекесіне байланысты «Ерлікке тағзым» атты соғыс және еңбек ардагерлерімен кездесу кешін өткізу.
|
Қазақстандық патриотизм және азаматтық тәрбие |
|
- |
Соғыс және тыл ардагер-лерімен байланыс Ж: тәлімгер |
|
ІІІ апта 15-20 |
|
4-сыныптардың бастауыш мектеппен қоштасу кешін өткізу. 1 |
Көркем-эстетикалық тәрбие |
«Қыз бала ертеңгі ана» ой-талқы
|
|
|
Сынып жетекшілері нің жылдық жұмысының қорытынды сын тексеру Ж: ТЖО (апта ішінде) |
ІҮ апта 22-31 |
31 мамыр- Қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күніне арналған аудандық іс – шараларға қатысу. Ж: ТЖО
|
«Сыңғырла, соңғы қоңырау!» атты тақырыпта соңғы қоңырау мерекесін өткізу
Қуғын-сүргін құрбандарын еске алу күніне байланысты өткізілетін аудандық деңгейдегі шараларға қатыстыру Ж: ТЖО |
Рухани – адамгершілік тәрбиесі
Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі
Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие |
«Балалардың жазғы демалысын тиімді ұйымдастыру» |
Бұйрықтар, мәліметтер Ж: ТЖО |
- |
|
Маусым
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
І апта 1-10 |
1 Маусым «Балаларды қорғау» күніне байланысты «Бақытты балалық шақ » атты шара өткізу. Ж: ТЖО ,Лагерь басшысы
Мектеп жанынан күндізгі лагерьді ұйымдастыру Ж:ТЖО |
Мектеп жанындағы күндізгі тынығу лагерін ұйымдастыру Ж: лагер басшысы
|
|
- |
Лагерді талапқа сай дайындау |
Аудандық шараларға қатысу |
Ағымдағы жұмыстар |
ІІ апта 12-17
|
Түрлі тынығу лагерлеріне балаларды жіберуді ұйымдастыру Ж: ТЖО, сын жет |
Аудан сыртындағы және басқа облыстардағы лагерге оқушыларды шығарып салу сәйкес)
Ж: мектеп әкімшілігі Сын жет |
|
|
№64 қаулыға сәйкес іріктеу жұмыстарын жүргізу |
|
Әлеуметтік шараларға жауапты комиссия |
ІІІ апта 19-24 |
Мектеп жанындағы тынығу лагерінің жұмыстарын бақылауға алып отыру Ж: ТЖО
|
|
|
|
Жоспарға сәйкес ұйымдастыру |
|
|